Kenwood KDC-BT45U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-BT45U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rene 29-03-2016

Fijn toestel

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Fijne radio en makkelijk in gebruik ook een duidelijke verbinding met de telefoon. Ben goed te verstaan en kan ook duidelijk de andere kant van de lijn horen. Alle bedieningen van de radio zijn makkelijk in het gebruik.

Frank 13-03-2016

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Deze Kenwood heb ik aangeschaft ivm Bleutooth mogelijkheden. Handsfree is toch wel iets wat je in deze tijd dient te hebben. Daarbij werd ik blij verrast door de gebruiksmogelijkheden en de kwaliteit. Goed de uitgebreide handleiding gebruiken en dan komt het goed. Ik heb hem in laten bouwen als vervanging van de standaard die in de Citroën C3 was gebouwd.

RC 29-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Ik wilde het geluid in mijn Polo Blue motion upgraden en dacht dat ik dus nieuwe speakers en een nieuwe autoradio nodig had. De Bredase Autoshop vertelde me echter dat de Volkswagen speakers prima waren en dat ik alleen een goeie autoradio nodig had. Dit was een eerlijk en fantastisch advies. De geluidskwaliteit is hierdoor enorm toegenomen. Ook de extra handsfree bel-optie is een aangename toevoeging.

Michiel 12-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Zeer compleet uitgerust voor een schappelijke prijs! Werkt ook goed samen met Spotify. Display en toetsen kleur is zeer uitgebreid in te stellen.

Strakke zwarte radio zonder gekke rare kleuren 25-01-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Zeer nette autoradio zonder al te veel opsmuk. past precies in het mini(r50) interieur. Kleur ook mooi in te stellen zodat het matched met de andere interieur kleuren. Bluetooth werkt makkelijk 1x verbinden en hij zoekt altijd gelijk je telefoon op als die opstart.

hans67 04-01-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Perfecte en degelijke autoradio met een schitterend ingebouwde duidelijke carkit voor een leuke prijs.

Kimberlyyyyy 26-12-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Gemakkelijk in gebruik, mooie uitstraling, goede prijs/ kwaliteit verhouding, goed geluid, veel opties, gemakkelijk aan te sluiten,

Dexter F 22-12-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

ziet er goed uit, makkelijk en overzichtelijk te bedienen. De geluidskwaliteit is strak. Ik zou persoonlijk graag een uitgebreidere klankkleur instelling hebben. Een grafische equalizer zou prettig zijn , kun je wat gemakkelijker "finetunen ". Ook de auxilary en usb aansluiting maken het geheel aantrekkelijk.

Marco 18-10-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Een mooi compleet apparaat met heel veel aansluit mogelijkheden. Prima bediening die zelfs zonder boekje ,nog logisch in elkaar steekt.

Dirk 10-09-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Super goede radio, perfecte bt functie en pairing met apple producten. Fijn dat je alle verschillende kleuren kunt instellen en tevens ook de helderheid kunt aanpassen voor als je in het donker rijd.

Erica 09-08-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Degelijkheid!! Gewoon goede autoradio, met duizenden mogelijkheden. Zeer compleet, met alles erop en eraan.

Taxi service oldebroek 14-07-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Zeer tevreden goeie geluidskwaliteit Zeer tevreden met de mogelijkheden en ben sowieso een kenwood fan ben blij met me bleuthoot en dat ik er mee kan bellen

wouter van den dungen 29-06-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Oude pioneer radio met compleet versterker systeem e.d. kapot gegaan en op advies van car hifi specialist te uden vervangen door de kenwood welke beter geluid heeft, helaas geen usb ingang aan de achterzijde maar wel aan de voorzijde. een mooie radio die makkelijker in gebruik is dan de oude en qua vormgeving en degelijkheid beter scoort

Ladynancy 19-06-2015

Super fijne auto radio.
kunt zelf de kleur veranderen en aanpassen.
er zit aux op en usb en cd en carkit bluetooth.

HT1972 29-04-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT45U

Prima radio met veel mogelijkheden. Oogt en voelt heel degelijk. Mooie, strakke vormgeving. Paar dagen in bezit, moet nog geplaatst worden in de auto. Hopelijk gaat de plaatsing en instellingen zonder problemen.